Complaint: ´Weer´ niet bezorgt en zeggen dat de klant niet thuis was!

user-160780 on 14 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eergister een pakketje besteld, deze zou gister bezorgd worden. Weer niet gebeurd. Ook geen kaartje in de brievenbus. En weer zeggen dat de klant niet thuis was. Vandaag zou het geleverd worden. En ook dat is niet gebeurd. Hetzelfde verhaal dus ook een paar dagen geleden:

Tot twee keer toe mijn bestelling niet bezorgd.
Smoes 1: ik was niet thuis.
Smoes 2: ik had het pakketje geweigerd.

Gaat dit keer vast ook gebeuren.

Dan wordt wel de bestelling geannuleerd en teruggestuurd. Kan ik WEER opnieuw bestellen!

Lossen jullie dat nou eens voorgoed op???!!!

Krijg de indruk dat jullie bezorgers er niet zo veel zin in hebben…

ASOCIAAL!

Desired solution:

Geen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of