My complaint:
op 2 december is het te ontvangen pakket uit Engeland, verzonden met Royal Mail,is bij mij niet bezorgd omdat ik overdag werk.
Bezorger doet papier in de brievenbus met de aantekening dat ik vanaf dinsdag na 9.00 kan bellen of ik het op wil halen of dat het bezorgd moet worden. Dinsdag bel ik krijg ik te horen dat de bezorger vond dat het pand onbewoond leek
en heeft het pakket direct terug laten sturen naar de afzender in Engeland. De man is niet aan huis geweest,pand ligt 80 mtr van de weg,anders had hij gezien dat het
wel bewoond is. Mij werd verteld dat het al via Utrecht weg was en ze er niets meer aan kunnen doen, ik moet zelf maar regelen dat het pakket weer naar mij wordt verzonden.
Zij maken de fout en de klant moet maar zien wat hij doet. Het onbegrijpelijk dat een medewerker van selectvracht zo iets maar op eigen houtje bepaald wat wel of niet bewoond is. Tot op heden is het pakket ook nog niet terug bij de verzender. (nu 21 december)
Desired solution:
Dat selectvracht nagaat waar het pakket nu is en mij dit laat weten.
de afzender heb ik al laten weten het naar een ander adres te laten sturen.