Complaint: 1 maand opzegtermijn voor einddatum contract 5/1/14 via website onmogelijk

Ronaldicus on 05 December 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Contract einddatum 5/1/14 opzeggen 1 maand van te voren niet mogelijk via website Simyo niet mogelijk. Via website kun je alleen datum 1 februari 2014 of 1 maart 2014 aanvinken voor opzeggen contract. Vreemd als eindatum 5/1/14 is. Klantenservice geen passende oplossing aangeboden. Alleen dat je email kunt sturen om op te zeggen

Desired solution:

Dat contract ook per 5/1/14 wordt beeindigd en geen kosten na contractdatum worden berekend. Tevens dient het ook per website mogelijk te zijn 1 maand voor contracteinddatum te kunnen opzeggen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste Ronaldicus, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

Message from Simyo

10 years ago - Beste Ronaldicus, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum http://www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of