Complaint: 10 jaar garantie? echt niet!

user-117409 on 25 July 2012 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben ons laminaat gekocht bij CarpetRight. Al na een half jaar werd de toplaag zo lelijk, dat we besloten aanspraak te maken op de garantie. Uiteindelijk duurde het enkele maanden voor onze klacht in behandeling werd genomen. Ons werd toen gevraagd foto’s van het laminiaat te maken en die op te sturen. Enkele maanden later werd hier op gereageerd, dat er een expert langs zou komen. Mijn man heeft hier de hele dag voor vrij genomen, maar de expert is hooguit twee minuten in huis geweest. Zijn mening was dat de beschadingen logisch waren vanwege het gebruik. Uiteindelijk werd ons aangeboden een “onafhankelijke” expert in te schakelen. Wanneer deze expert zou vinden dat wij niet in ons recht staan, zouden die kosten voor onze rekening zijn.
Uiteindelijk zijn wij hier niet op ingegaan omdat wij het idee kregen nooit ons gelijk te kunnen halen.
Hoe dan ook: die 10 jaar garantie is een wassen neus, trap er niet in!

Desired solution:

Tja, we hebben nu dringend nieuw laminaat nodig. Het zou mooi zijn als wij een financiële vergoeding zouden ontvangen, zodat wij nieuw laminaat kunnen aanschaffen (uiteraard nooit weer bij CarpetRight).

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Bedrijf belde ons keurig naar aanleiding van onze klacht. Naderhand belde iemand van het filiaal waar wij destijds alles hebben gekocht. We hebben een afspraak gemaakt. Mijn man en ik hebben beiden eerder vrij genomen van het werk. We werden vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk heeft de werknemer ons beloofd te proberen ons een coulance uitkering te doen van EUR 350. Dit is niet gelukt. Via het hoofdkantoor krijgen we uiteindelijk een email dat we een waardebon krijgen van EUR 300 mits we minimaal voor EUR 1000 bij Carpetright aankopen en of we de klacht nu willen sluiten. Uiteraard willen/ durven wij ons nieuwe laminaat niet weer bij Carpetright te kopen, aangezien het toch weer om een aankoop van duidenden euro's gaan en wij niet iedere vier jaar nieuw laminaat kunnen betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Carpetright

All complaints of