Complaint: 11 dagen geboekt niet volledig gekregen

user-194497 on 19 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een vakantie geboekt naar kreta. (2 appartementen)
De geboekte reisduur 11 dagen
Vertrek datum 8-8-2013 6:20
Retour datum 18-8-2013 0:30
Ondanks dat we de laatste dag maar een half uur kregen en we dit eigenlijk al een beetje niet zo heel netjes vonden hebben we toch geboekt en dit verlies geaccepteerd.
Echter op onze op 1 na laatste dag (10de dag)moesten wij het appartement om 12:00 al verlaten. Galaxy was vol beboekt en wij konden dan ook geen andere kamer bij boeken. Dit resulteerde dat wij vanaf dat moment dakloos waren.

Uiteraard hbben wij ons probleem ook voorgelegd aan ons contact persoon op Kreta de heer Sebastiaan van Kemenade. Hij heeft dit besproken met zijn leidinggevende, het antwoord was:” tja helaas kunnen we er niks aan doen”

Ik heb hier twee nachten echt wakker van gelegen.
Het is hierdoor niet de ontspannen vakantie geworden waar wij vooraf op gehoopt hadden.

Desired solution:

Een dag compensatie voor vier personen.

Echter om ons als klant te willen houden zal er veel meer moeten gebeuren dan alleen deze compensatie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 26 August 2013 at 10:05

Er is helaas geen oplossing geboden.
Ik heb een standaard brief ontvangen met het slechtere "knip en plak werk" waarin verwezen wordt naar een verkeerde datum.
Tevens op de manier zoals de brief is opgesteld kan ik opmaken dat arke zich niet heeft verdiept in de klacht.
Erg jammer.
Ik ben er zeker nog niet mee klaar.

Ik wil de site klacht.nl bij deze wel bedanken voor de bemiddeling.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 augustus 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of