My complaint:
Op woensdag 18/09 was het de laatste dag van de actie 2de broek helft van de prijs en omdat mijn zoon er niet bij was en ik de actie niet wou missen heb ik 2 broeken voor hem gekocht.
Aan de kassa vroeg ik of er een probleem zou zijn indien de broeken niet zouden passen en zou willen omruilen. De verkoopster verzekerde dat omruilen geen probleem zou zijn indien ik mijn kasticket zou bij hebben.
Beide broeken paste niet voor mijn zoon omdat dit een slim model was en hij deze jeans in een regular model nodig had.
Deze morgen ben ik naar dezelfde C&A winkel geweest en 2 broeken gevonden regular model onder de plank van slim model, al deze broeken waren aan 19 euro en verleden woensdag aan de actie 2de helft van de prijs.
Toen ik aan de kas was heb ik mijn korting van 9,5 euro niet meer gekregen omdat ik niet dezelfde model omgeruild had. Terwijl deze actie geldig was op beide modellen en ik deze gekocht had nog tijdens de actie.
Desired solution:
Ik heb deze broeken gekocht tijdens de actie, de omgeruilde broeken die nu ook gekocht heb waren ook in actie tijdens deze periode. Dus als ik mijn korting van 9,5 euro terug krijg zou ik hiermee tevreden zijn.
Alvast bedankt voor om het nodige te doen,
Vgr,
Fezay