Complaint: 2 spijkerbroeken met duidelijke fout

bart3002 on 23 January 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb bij de makro 2 spijkerbroeken van maskovick gekocht in oktober 2011 we hebben binnen ons gezin allemaal een makro pas, alleen is niet duidelijk met welke pas ze gekocht zijn! beide broeken vertonen een duidelijk fabrieks fout namelij kdat de knopen om de broek dicht maken kapot gaan, de eerste broek had ik al weg gegooid omdat ik dacht ik heb geen bon meer dus ja pech, echter bij de tweede in dezelfde week dacht ik ja wacht even ik ga terug, ik had de broek die ik wilde weg gooien op mijn balkon gezet voor de klading bak dus die haalde ik er weer uit . en ben terug gegaan naar de vestiging in Best. daar werd eerst verteld dat ik zonder bon niets kon , ik gaf aan dat zei toch alle verkopen kunnen terug zien in hun systeem de verkoopster gaf aan dat het systeem op zondag niet werkte, waarop ik zei daar kan ik niks aan doen mag ik dan de bedrijfsleider spreken, er werd iemand opgeroepen die op het moment dat hij mij te woord stond de telefoon beantwoorde met afdeling vers, dus was het geen bedrijfsleider. in ieder geval hij bood aan de broeken te maken waar ik het in eerste instantie niet mee eens was omdat de kwaliteit naar mijn mening slecht is. uiteindelijk toch achter gelaten. word ik de dag erna (maandag) terug gebeld met het verzoek de broeken te komen halen want er was geen bon gevonden, ok prima dan zoek ik die er wel bij kan zijn dat mijn moeder ze aangekocht heeft. Prima zei de mevrouw maar dan kom ze toch maar even halen want wij repareren geen ongewassen goederen! nou toen werd ik boos, ik heb aangegeven dat ze niet ongewassen waren maar dat ze buiten hadden gelegen. nee daar ging ze niet over in discussie ik moest ze maar op komen halen! ik heb gezegd dat dit de laatste spijkerbroeken zijn geweest die ik bij makro gekocht heb en aangegeven dat ze ze maar weg moeten gooien!

Desired solution:

ik vind de reactie zowel in de winkel als aan de telefoon onbeschoft! aannames en liegen de dame in de winkel gaf aan dat het systeem op zondag niet werkt de meneer van de afdeling vers gaf aan dat het systeem eruit lag wegens een storing.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - deze klacht is niet opgelost ik heb HELEMAAL GEEN email ontvangen!! lekker makkelijk zo oplossen!!!

bart3002

Responded on 27 January 2012 at 09:40

Klacht is inmiddels wel opgelost ben gebeld door Makro en het probleem is opgelost alleen jammer dat dit niet direct gebeurd is zal nu 2 x nadenken om weer kleding te kopen bij Makro.

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De heer of mevrouw Jansen is per email geïnformeerd over de verdere afhandeling.

MAKRO NEDERLAND
Customer Service Center

All complaints of