Complaint: 2e week geen folders ontvangen

user-211781 on 12 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil hierbij melden dat dit al de tweede week is dat wij geen enkele folder hebben ontvangen. Ik vind dat we hier erg door gedupeerd worden. Hopelijk ben ik bij u op het juiste adres om het te melden en hopelijk op te lossen.

Desired solution:

Weer folders ontvangen en het liefst nog de folders van deze week (week 46).

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 13 November 2013 at 11:57

Er is aangegeven dat het behandeld gaat worden. Er wordt niet gezegd of deze folders van deze week nog nabezorgd gaan worden, zoals gemeld bij oplossingen. Het is nu afwachten of we nog voor deze week nabezorgd krijgen en ook is het nu afwachten of de folders volgende week volgens het reguliere schema bezorgd zullen worden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Tot onze grote spijt heeft u al een aantal keren het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken.
We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus krijgt.

All complaints of