Complaint: 2p comfort cottage hutteheugte

user-127451 on 12 September 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat we een half jaar geleden een heel erg leuk weekend gehad hebben in het Heijderbos (hotelkamer) wilden we graag weer snel naar Centerparcs, helaas viel dit erg tegen.
Wij verbleven een weekendje in een 2 persoons comfort cottage op het park Hutteheugte. Helaas voldeed het huisje totaal niet aan onze verwachtingen, terwijl we toch vaste centerparcs gasten zijn. Het huisje was duidelijk aan groot onderhoud toe.

Het rook er ongelofelijk muf en daarbij kwamen er regelmatig vreemde (riool)luchtjes voorbij in ons huisje. Hiervoor had men wel een simpele luchtverfrisser geplaatst. Maar deze maakte de lucht alleen nog maar vreemder. De matrassen waren erg vies en stonken naar zweet. De kussens hadden ook allang vervangen moeten worden, de vulling was helemaal gebobbeld. Ook het periodieke, klein onderhoud is niet gedaan, bijvoorbeeld het douchegordijn (wat me niet een erg grote kostenpost lijkt, en ook niet veel tijd om te vervangen) was totaal beschimmeld. Net zoals kledinghangers, waarvan er 4 aanwezig waren, voor een garderobe van 2 personen?
Het terras stond vol onkruid, en het gras eromheen was meer onkruid en hoge begroeiing dan gras.
Om nog maar niet te spreken over het sterk verouderde interieur. We zijn alleen in het huisje geweest om te slapen.

We voelen ons erg bekocht, voor centerparcs betaal je toch wat meer dan in een goed hotel of ander bungalowpark. Maar daar verwacht je ook meer kwaliteit voor. Deze huisjes zouden niet meer verhuurd moeten worden, en zeker niet voor deze prijs. Voor dit boekingsbedrag hadden we in een prachtig goed onderhouden en verzorgd 4 sterren hotel kunnen verblijven met ontbijt EN alsnog een paar keer naar aquamundo kunnen gaan. Centerparcs zal eerst wat geld moeten investeren deze huisjes weer op te knappen voor ze ze kunnen verhuren.

Het huisje was wel keurig schoongemaakt (als je door het slechte onderhoud heen kijkt), we hebben ook complimenten achter gelaten voor de schoonmaakster.

Desired solution:

Restitutie van een gedeelte van de reissom.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of