Complaint: 2x beschadigde meubels leveren, afspraak niet nakomen

user-47945 on 26 April 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind januari werden onze meubels geleverd.
hierbij bleek de volgende schade:
banken: veel losse draden
tv meubel: rechtse lade rail kapot, waardoor lade niet dicht op open kon
salontafel: lades beschadigd
buffetkast: scheur in deur, deur te dicht tegen de legplanken bevestigd waardoor de deur niet open kon. Beschadiging legplanken.
5 van de 6 eetkamerstoelen niet mooi; dubbele stof, veel losse draden
dressoir: beschadigd, deuren niet goed afgesteld, deuren niet haaks.

na foto’s opgestuurd te hebben, is er een monteur gekomen, die dacht het te kunnen maken. maar scheuren kunnen niet gemaakt worden! slechte monteur. dacht deuren af te kunnen stellen, die niet haaks zijn. fout in de meubels zelf. conclusie: banken en stoelen werden gemaakt. dressoir, tvmeubel, buffetkast en salontafel werden vervangen.

nieuwe meubels kwamen. vooraf was ons beloofd dat alle meubels nagekeken zouden worden.
alleen de tvmeubel is verwisseld. dressoir, buffetkast en salontafel waren nog meer beschadigd als de meubels die al binnen stonden.
wederom werden nieuwe meubels besteld. tot op heden nog niet binnen. de enige schadeclaim die verstrekt wordt is een fiets (!). niet terecht.

dinsdag 26 april zou er een monteur komen voor de banken en stoelen. na ‘s ochtends gebeld te hebben hoe laat ze kwamen, bleek het niet ingepland te zijn.
hierop moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor de monteur.

slechte service!

Desired solution:

nieuwe meubels, zo goed ingepakt dat ze met transport niet kunnen beschadigen. dit op een dag of in de avond uren of in het weekend, zodat we er niet weer vrij voor hoeven te nemen.
meubels die vooraf nagekeken worden.
wanneer je zelf niet thuis bent, wordt er 90 euro gerekend. deze kosten moeten aan ons uitbetaald worden, aangezien de afspraak met de monteur niet ingepland bleek te zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Meubels zijn inmiddels geleverd en bijkomende klachten hebben we opgelost

All complaints of