My complaint:
vanmorgen was de krant niet bezorgd,dit gemeld en een e-mail ontvangen.kom ik thuis om half 5 nog geen krant .de automatische telefoonbeantwoorder zegt “er kan nu niet meer nageleverd worden”
slecht werk !!!
Gewenste oplossing
likt mij moeilijk om een kranten dag terug te storten,het terug storten is dan duurder dan de krant zelf .
doe een voorstel en laat in ieder geval iets horen !!

