Complaint: 3 jaar back-up online en back-up kwijt.

user-185101 on 21 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik maak ruim 2 jaar gebruik van uw service Backup online, maar echter is nu gebleken dat mijn backup van 24 gigabyte verdwenen is. Volgens uw service afdeling is er een storing geweest, en ik had actie moeten ondernemen? Ik heb nooit een schrijven ontvangen dat ik actie zou moeten ondernemen om mijn gegevens voor gevaar voor verlies of deels verlies te behoeden. Nu is mijn gehele backup van 24 Gigabyte verdwenen en lijd ik hierdoor schade op materieel en immaterieel vlak. Er zitten meer dan 1000 uur aan digitalisering in de back up, media van geboorte en trouwen die wij nu kwijt zijn. Daarbij ook waardevolle documenten, diploma’s etc is nu verdwenen. Vele documenten zijn niet meer herroepbaar, tot mijn grote verdriet.

Desired solution:

Het acuut opzeggen van de dienst en het volledige bedrag wat ik betaald heb terug te krijgen. Daarbij wens ik een gepaste vergoeding voor de geleden schade, want ik ben gewoon dierbare herinneringen kwijt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of