Complaint: 3 kwartier in de wachtrij

user-189773 on 20 July 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb met Seetickets een prijs afgesproken voor 4 kaartjes voor 28 juli 2013 14:30 voor de musical Sister act a 35 euro per kaartje (actie defensie zomer last minute). Toen ik binnen het uur wou betalen omdat anders mijn reservering zou komen te vervallen, kwam de prijs totaal op 171,60 dus 42,70 per ticket.Toen ik hierover wou bellen heb ik eerst een half uur aan de lijn gehangen en vervolgens nog ruim 20 minuten a 45 cent per minuut. Ik vindt dit geen normale gang van zaken, en vermoed dat de centralist gewoon pauze aan het houden is. Ondertussen heb ik moeten betalen omdat ik niemand aan de lijn heb gekregen en mijn reservering ander zou vervallen.

Desired solution:

een vergoeding van de gemaakte telefoonkosten a 45 cent per minuut (drie kwartier) Of redelijkerwijs een compensatie van het verschil van 7,75 wat wij extra hebben moeten betalen voor de 4 kaartjes.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Seetickets.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from Seetickets.nl

11 years ago - Afgehandeld

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

per e-mail afgehandeld.

All complaints of