My complaint:
vanochtend weer een klacht er bij nu weer een aanvulling.
Zou vandaag terug gebeld worden door supervisor theo van vooren tot op heden niet gebeurt wederom terug gebelt
weer iemand aan de lijn die alles zou uitzoeken wederom een ander verhaal over mijn schotelset dat die neit verstuurd was etc dat nog in behandeling was.
Terwijl mijn vraag was waarom theo mij nog niet gebelt had hij zou navragen kwam terug dat hijzelf op zou lossen en mij morgen terug zou bellen in overleg van theo.
Tijdens gesprek zegt die dat die niet wist of theo er nog was. (dat terwijl die dingen met hem had besproken?!?!?!?!?!?!?!
Gewenste oplossing
eindelijk eens eerlijk antwoord en een schotelset zoals beloofd en beloftes echt nakomen wat ze daar dus echt neit kennen

