My complaint:
ik heb een sim only simyo bel te goed kaart met een internet bundel van 10 euro het is mij voor de derde keer nu gebeurd dat simyo mij in de min gooit ik gebruik bijna geen internet ,het is nu voor de derde keer achter elkaar dat simyo mij in de min trekt met hoge bedragen deze keer met 60 euro ,ik wil geen abonement om deze rede ik wil mij bel te goed zelf in de hand houden ,maar helaas houd simyo zich daar niet aan bij telf contact opgenomen met simyo werd mij verteld dat dit normaal is ,het bedrag van 60 euro zou nog veel hoger kunnen zijn ,ik ben daar het helemaal niet mee eens ik vraag mij dan ook af of dat zo maar kan ,ik vind dat op deze manier mensen geen overzicht meer hebben wat voor geld zij willen verbruiken ,ik ben dan ook van mening dat als ik een sim only kaartje koop met een bedrag aan bel te goed de aanbieder zich moet houden aan wat ik heb opgewardeerd en niet zo maar mij in de min trekt .zonder toesteming
Desired solution:
dat simyo stopt met het in de min zetten van klanten die een sim kaart hebben en zelf daar in het bel te goed in de hand willen houden