Complaint: Geen reactie op klachten

user-60248 on 02 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor deze vakantie met onze 2 maanden oude baby, hadden we speciaal gekozen voor CenterParcs Heijderbos, omdat jullie toch bekend staan als “de beste” voor wat betreft bungalowparken. Helaas hadden we nog nooit zoveel mankementen meegemaakt als deze keer:
– Een kapotte televisie waardoor we de eerste avond een film met alleen maar blauwe lichtflitsen hebben gekeken. Na melding bij de receptie kregen we een andere televisie.
-Een waterkoker die niet uitging als het water kookte en niet aanging als je niet een aantal seconden lang de knop vasthield. De waterkoker die we kregen na melding bij de receptie bevatte een dood beest op de bodem, waardoor we die eerst weer moesten schoonmaken.
– Twee kapotte verstelbare tuinstoelen. Na weer maar eens een melding bij de receptie, kregen we 2 andere exemplaren die NIET verstelbaar waren.
– De toiletpot lekte zodanig dat het water eruit stroomde aan de achterkant. Na een noodreparatie (en dus wéér een bezoek aan de receptie)werd ons de belofte gedaan dat de volgende dag de echte reparatie zou plaatsvinden. Dit moet echter nóg gebeuren.
– De gordijnen bij de schuifpui moesten met man en macht open en dicht geschoven worden omdat de rails erg versleten waren.
-Op een van de slaapkamers was de kruk kapot. Dit hebben we maar niet meer gemeld, we waren het spuugzat om naar de receptie te lopen.
-Het dakraam van de badkamer piepte zo hard, dat we dit alleen konden doen als onze baby niet sliep. Hij werd hier namelijk wakker van, zelfs als hij in de slaapkamer lag met de deur dicht.
-De volumeknop van de radio ging harder zowel bij het naar links als naar rechts draaien. Verder zat de radio helemaal onder de vetspetters.
-Bij de eettafel was het stopcontact helemaal los in de muur.

Binnen drie weken zouden we antwoord krijgen.
Echter niks, na weer contact gehad te hebben zou toch echt antwoord komen binnen vier weken. Deze zijn inmiddels wederom verstreken

Desired solution:

Een behoorlijke (min. 70%) tegemoetkoming in een nieuwe vakantie.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of