Complaint: Sandur nooiiiiit doen!!!!

user-60287 on 02 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ging een midweekje naar sandur,bij aankomst was het huis niet schoon:haren in douche put bloedvlekken vieze bestek overal spinnenwebben (heb foto gemaakt).Meteen naar receptie geweest,er zou alsnog iemand komen schoonmaken.
Maar nee hoor niemand geweest, woensdag zijn we na veel discussie zijn we overgeplaatst naar Huttenheugte.Maandag uitpakken, woensdag inpakken en weer uitpakken met 3 kinderen waarvan 1 baby.Was ik kapot,eindelijk is onze vakantie begonnen woensdag eind middag!!
En donderdag avond moesten we weer inpakken,sleutel moet je vroeg in ochtend inleveren.

Desired solution:

zonder onderbreking een volle midweek.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Na de melding van de schoonmaakklachten werd er in eerste instantie geen gevolg aan gegeven. We hebben onze excuses aangeboden. Dit is niet de normale gang van zaken binnen Center Parcs. Gasten hebben opnieuw een melding gedaan waarop werd voorgesteld de cottage alsnog schoon te maken. Tevens zouden de gasten een horecavoucher ontvangen. Gasten zijn hiermee niet akkoord gegaan en wilde graag omboeken naar een ander park. Na overleg zijn gasten omgeboekt naar De Huttenheugte zonder de meerprijs te moeten betalen. Gezien de gasten zelf hebben voorgesteld om te verhuizen naar een ander park, kunnen we niet ingaan op zijn verzoek. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 07 September 2011 at 12:37

omdat onze klacht niet werd opgelost,we zaten al op woensdag!tuurlijk wil ik verhuizen naar een andere park.Klachten worden dezelfde de opgelost vind ik!ik heb tot woensdag in plastic servies gegeten en in een vies huis gewoond!!helemaal niet opgelost!!!!k hoef al geen midweekje meer van cp!geef maar helft van mijn geld aan giro 555!

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We zijn niet kunnen ingaan op het verzoek van de gasten omdat ze zelf hebben aangegeven te willen verhuizen naar een ander park.
Uit gastvriendelijk oogpunt heeft de parkmanager van Sandur beslist dat de gasten de meerprijs voor het verblijf op De Huttenheugte niet moeten betalen.

All complaints of