Complaint: Schandalige service See tickets

user-60374 on 04 September 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Graag zou ik een klacht willen indienen. Vandaag (4 september 2011) heb ik om 16:49 uur voor het eerst naar See tickets gebeld (0900-1353) om 2 kaarten te boeken voor Miss Saigon op 11 september 2011. Ik wilde aanvankelijk liever on-line boeken maar dit werd mij onmogelijk gemaakt omdat ik voor een deel met de ‘Podium cadeaukaart’ wilde betalen. Dit is echter nog niet mogelijk via jullie website en was daarom genoodzaakt om voor € 0.45 per minuut, per telefoon de kaarten te bestellen.

Ten eerste wil ik opmerken dat het maken van de reservering naar mijn mening erg lang duurde. De man (waarvan ik de naam niet meer weet) heeft me tot twee keer toe in de wacht gezet. Ik totaal ben ik 10 minuten aan de lijn geweest. De verschillende stappen werden erg traag doorlopen en de man bleek onnauwkeurig te werk zijn gegaan omdat ik geen reserveringsbevestiging (met de betaallink) heb ontvangen. Hij heeft mijn achternaam in het e-mail adres onnauwkeurig overgenomen, waardoor ik nogmaals was genoodzaakt te bellen.

Tijdens dit tweede gesprek werd ik geholpen door X, die vervolgens weer de hele reservering af wilde gaan. Ik vond dat te veel tijd kosten (letterlijk) en heb haar gevraagd mijn e-mailadres te controleren en hier bleek inderdaad de fout te zitten. X zou mijn bevestiging binnen 15 minuten op de mail hebben gezet.

Vervolgens ontving ik een betalingsverzoek. Deze was zeer onduidelijk omdat er enkel een bedrag stond en (op de annuleringsverzekering na) geen specificatie waaruit dit bedrag bestond. Tevens stond er dat ik een annuleringsverzekering had geboekt, terwijl dit woord echter in het gehele reserveringsproces niet gevallen is. Ik vind het schandalig dat dit zonder het te vragen aan de reservering wordt toegevoegd. Ik was zodoende genoodzaakt nogmaals te bellen met het dure telefoonnummer van See tickets.

Deze keer kreeg ik Y aan de telefoon. Haar heb ik gevraagd of X in staat was mij terug te bellen, omdat ik na al deze problemen waar ik niet om gevraagd heb, mijn telefoonkosten erg hoog vond worden. Vijftien minuten laten werd ik door X terug gebeld. Die heeft mij verzekerd de annuleringskosten terug te storen. Ik verwacht dit bedrag dan ook deze week terug op mijn rekeningnummer, die ik aan X heb doorgegeven.

Het stoorde mij zeer dat ik deze eerst moest overmaken. Dit na alle onnodige kosten die ik heb had gemaakt tijdens het tot drie keer toe terugbellen van See tickets. Ik zou het dan ook op prijs hebben gesteld, werden de reserverings- en transactiekosten vervallen. X vertelde mij echter dat ze daar geen autoriteit voor had.

Na berekening ben ik ongeveer vijftien euro kwijt (gebruik mobiele telefoon nog niet eens meeberekend) aan telefoonkosten. Het kwijtschelden van de reserverings- en transactiekosten is dan wel het minste om mijn onkosten te vergoeden.

Al met al heb ik er een hoop stress, vijftien euro en twee uur over gedaan om 2 tickets voor Miss Saigon te bemachtigen. Dit is niet de service die ik kan verwachten van een gerespecteerd bedrijf als See Tickets. Ik verwacht daarom een reactie op deze klacht.

Desired solution:

Het kwijtschelden van de reserverings- en transactiekosten om mijn veel te hoge telefoonkosten te vergoeden.

Message from

13 years ago - heb ik ook meegemaakt bij het reserveren. Alleen ze zeggen bij de betaling dat het totaalbedrag inclusief reserveerkosten en optionele annuleringsverzekering is. Als je daar niet op reageert is dit je eigen probleem dat je terug moet bellen omdat er een verzekering in je boeking zit. Niets vergoeden. Een naheffing zouden ze je moeten geven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is inmiddels meerdere keren contact geweest met de klant

All complaints of