Complaint: Onbeschofte behandeling

user-60393 on 04 September 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen weekend zijn wij naar de woonboulevard geweest om alvast ideeen op te doen voor meubels. Omdat we vaak reclame ontvangen van de woonsquare, hebben we uiteindelijk besloten om daar toch eens een kijkje te nemen. Bij de winkel aangekomen wilden we graag de prijs van een bepaald meubel hebben. Omdat ik twijfelde over de kwaliteit, viel de prijs erg tegen.
We hebben de mevrouw die ons heeft geholpen (Angelique) uitgelegd dat we nog bezig zijn met het zoeken naar een woning en dat we helaas nog geen meubels konden aanschaffen. Ze gaf aan dat de ‘directeur’ er toevallig was en dat die vast wel iets kon doen in de prijs. Wij hebben toen nogmaals aangegeven dat wij helaas nog niets kunnen aanschaffen omdat we nog zoeken naar een woning, maar dat we nogmaals terug zouden komen wanneer we iets konden aanschaffen.
Toen we de winkel weer uitliepen kwam de ‘directeur’achter ons aan rennen en vroeg of hij iets mocht vragen… Ehm ja, dat mag wel.
Waar waren we naar op zoek? Wij dus voor de derde keer uitgelegd dat we bezig zijn om uit te zoeken welke meubels we wilden hebben en dat we gaan bestellen wanneer we een huis hebben. Deze vraag heeft hij drie keer herhaald. Bij de derde keer gaven we aan dat we het al 3 keer hebben uitgelegd en dat we niet begrijpen wat hij wilde horen.
De ‘directeur’ vond dat mijn vriend niet arrogant hoefde te kijken en ik hoefde daar niet om te lachen. HIJ was directeur, wij zouden volgens hem geen geld hebben, nooit kunnen bereiken wat hij heeft bereikt en hij bleef maar doorratelen over hoe geweldig hij was en hoe min hij vond dat wij waren. Op het laatste riep hij alleen nog dat hij helemaal klaar was met mensen die in een winkel met b-kwaliteit meubels verwachten dat ze minder moesten betalen ed. Ik vroeg waarom hij zo onvolwassen op straat stond te schreeuwen naar zijn klanten maar hij vond dat ik mijn mond moest houden want hij was veel ouder dan ik en ik heb geen levenservaring en hij wel. Dat zal best maar dan doe je nog neit zo. Ik heb hem toen gezegd dat ik echt geen idee had waarom hij zichzelf niet kon beheersen en wat het probleem was, waarop hij wegliep en riep dat hij geen probleem had maar wij wel. En of we niet meer ZIJN winkel wilde komen. (nee dat waren we idd niet meer van plan)
Tot op dit moment begrijpen wij nog steeds niet wat er nou aan de hand was. We denken zelf dat de winkel niet goed loopt en dat ze vinden dat wij hadden moeten wachten tot hij zijn korting aan kwam bieden. Maar we hebben toch vaak genoeg uitgelegd dat dit nu niet van toepassing was. Ik vind het alleen onbeschoft hoe ze met klanten omgaan.

Desired solution:

Ik wil weten waarom het personeel / de directeur (die 5 keer heeft aangegeven de directeur te zijn maar waarschijnlijk alleen werknemer van het filiaal is.) zo heeft staan schreeuwen en zo zijn best deed om ons te kwetsen dit nodig vond. Wat het probleem was en ik vind een excuses toch wel op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben uit naam van de directie schriftelijk onze excuses aangeboden voor dit nare voorval.

All complaints of