My complaint:
wij zouden een lastminute boeking doen voor een midweek van 8-8-2011 tot 12-8-2011 bij de eemhof maar bij het online invullen werd de prijs 300 euro goedkoper,wij voor de zekerheid maar bellen en de dame zei boek maar gewoon en we zien wel wat er gebeurd na betalen via ideal kwam er een storing in beeld ik had betaald maar was geen boeking gedaan. de dame kon dit niet na kijken omdat het weekend was en zou maandagmorgen gelijk uitzoeken en terug bellen.maandag middag nog niks gehoord zelf maar weer bellen (50 cent pm en mobiele kosten)ze hadden het uitgezocht en het was mijn fout en dit was nog nooit eerder gebeurd( heb de boeking met behulp van de klanten service gedaan)
wij zijn friends van cp dus wij boeken regelmatig en weet dus wel hoe je boeken moet.
nu hadden ze de boeking ingevoerd en moesten we de rest bij aanvang betalen(het verschil).
ik heb dus een paar keer met dit dure nummer gebeld en wil graag een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten, en eigenlijk had ik de prijs van de goedkope boeking (€300 goedkoper)alleen hoeven te betalen want ik kan er niks aan doen dat het boekingsprogramma mij deze prijs laat betalen.
ik kreeg vandaag 5-9-2011 de rekening van de telefoon en heeft mij €46,77 gekost.
u kunt in het systeem van jullie dit allemaal checken en vind het jammer dat er geen compensatie mogelijk was voor iets waar ik niks aan kan doen en wij zijn al jaren vaste klant bij jullie dus en ben teleurgesteld in de manier van doen.
ik hoop snel op een reactie
vr gr johan veenstra
Desired solution:
vergoeding of compensatie voor de gemaakte telefoonkosten.
compensatie voor het prijs verschil van de online boeking