Complaint: wederom selektvracht

user-971 on 10 September 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de derde keer op rij geen bezorging op zaterdag.
Selektvracht heeft maling aan ontevreden klanten. Het enigste wat ze doen is hun excuus aanbieden, maar daadwerkelijk het probleem oplossen kunnen ze niet! jammer voor de bedrijven die zaken met ze doen,op den duur zal de consument uitkijken naar bedrijven zonder selektvracht

Gewenste oplossing

Geen bedrijf kiezen die bezorgd met selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 12 September 2011 at 16:42

Selektvracht heeft helemaal niks opgelost. Ze willen graag een mail dat ik contact met ze opneem om daarna de geijkte excuses aan te bieden. Klacht is helemaal niet opgelost

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Wanneer geven jullie eens toe dat jullie dienstverlening niet deugt!

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte Felix, indien u ons een e-mail stuurt, dan kunnen wij kijken of we uw probleem kunnen helpen oplossen. Verkiest u om de communicatie over deze website te voeren, dan is dat voor ons ook prima. Laat u in dat geval gegevens achter over de betreffende zending (verzendnummer of uw adresgegevens), zodat wij kunnen beoordelen wie we moeten aanspreken binnen onze organisatie. Bedankt alvast! Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Comment by poster of the complaint

13 years ago - ordernummer 201112586723 bij ReplaceDirect.nl

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Net de bezorgster gesproken, zij gaf aan dat zij zaterdag vrij had genomen en dat er dan niet bezorgd wordt omdat niemand dit overneemt. Wat een flop bedrijf zijn jullie!!!

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte Felix, Sommige pakketten worden door ons op zaterdag niet aangeboden. Pakketten voor Replace Direct dienen echter ook op zaterdagen aangeboden te worden indien er een zaterdag zit in de periode waarbinnen het bewuste pakket wordt aangeboden. Oftewel: u heeft gelijk dat het niet juist is dat bij uw pakket de zaterdag is overgeslagen. Uit uw verhaal begrijp ik dat de bezorgster aan geeft dat er geen vervanging voor haar geregeld is op de bewuste dag. Dit is de verantwoordelijkheid van het locale depot waarvoor deze bezorgster werkt. Het kan natuurlijk in een uitzonderlijk geval voorkomen dat het niet lukt om vervanging te regelen voor een bezorger die uit valt, maar wij verwachten dat ons depot er alles aan doet om alle zendingen elke dag bezorgd (of in elk geval aangeboden) te krijgen. Indien u ons na ontvangst van het pakket het barcodenummer kan doorspelen via deze website, dan kunnen wij de klacht officieel registreren, zodat de juiste personen erop aangesproken kunnen worden. Bij voorbaat dank voor de moeite! Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team P.S.: excuses, maar op het ordernummer van Replace Direct kunnen wij uw gegevens helaas niet zoeken

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Voor mij is de zaak hierbij gesloten, klagen bij jullie heeft toch geen zin. Vergeet niet dat dit al de derde keer op rij is. Ik ga in de toekomst sowieso niet meer bestellen bij bedrijven die zaken doen met Selektvracht.

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte Felix, Juist als het een derde keer op rij is dat er iets mis gaat heeft het wel zin om een klacht te laten registreren! Dan valt er kennelijk iets te corrigeren! Hoe dan ook onze dank voor uw melding! En indien u toch nog meer specifieke informatie zou willen geven, dan zouden we u daar erkentelijk voor zijn. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Heb aangegeven klaar te zijn met Selektvracht, voor nu en voor in de toekomst. Ga verder geen specifieke informatie meer verstrekken.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gewenste oplossing is natuurlijk niet iets dat wij in de hand hebben. Bij gebrek aan meer gegevens hebben we de klager via deze website een e-mail gestuurd met het verzoek contact met ons op te nemen, zodat we hopelijk kunnen helpen het probleem op te lossen.

Selektvracht B.V. Team

All complaints of