Complaint: weekend met mankementen

user-61417 on 12 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hadden 2 6 pers. huisjes geboekt voor Mystery Park. De boeking is in 1 keer gedaan, 4 moeders en 6 kinderen.
Woensdagmiddag nog niks vernomen voor het vertrek op vrijdag 9 september. Geinformeerd en ik zou email gehad hebben, was dus niet zo, die kwam pas daarna. En tot mijn verbazing kregen we 2 huisjes allebei andere kant van het park gelegen! toen ik daarover belde, werd er naar mijn gevoel een smoes gemaakt en gezegd dat ze daar niks aan konden doen want de computer zocht dat zo uit..vreemd…vooral om het alsnog 44 euro!! kostte om toch 2 huisjes naast elkaar te krijgen….Wat ik gek vind dat je in 1 boeking 2 huisjes boekt dus lijkt me niet zo moeilijk voor die ‘computer’om dat naast elkaar te zetten maar goed…verder, de huisjes (905 en 905) zijn zeer basic en dat weet je voor die aanbieding maar er ontbraken keukenspullen zoals afdruiprek, de kluis in ene huisje werkte niet, de BBQ die we wilden gebruiken was smerig en lag in de struiken, de slaapkamers waren vies, nattig en muf en als ik in bed lag staarde ik naar diverse spinnewebben. Je kon het raam niet openzetten want de greep was kapot en bleef niet staan….
Verder hadden we alle 10 een fiets gehuurd waar van diverse het licht niet werkte en ook de bel niet. En mijn zoontje had een mountainbike gehuurd voor prijs van 23,95!….en die heeft hij 2 keer omgewisseld omdat steeds ketting eraf liep en uiteindelijk heeft hij maar een gewone fiets gehuurd. Prijs/kwaliteitsverhouding van de fietsen vind ik aan de hoge kant.
Suggestie: maak in die huisjes een douche ipv een bad of een bad met een vlakke vloer, niet zo gevaarlijk met uitglijden!
Compliment voor de nachtwaker die direct kwam bij een medische klacht!

Desired solution:

wij komen ieder jaar in een park van Center Parcs en een tegoedbon zou wel op zijn plaats zijn vind ik.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Responded on 21 September 2011 at 15:12

tevreden met de oplossing/tegoedbon!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast excuses aangeboden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen.

All complaints of