Complaint: valse producten

user-61515 on 12 September 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via de website een abonnement afgesloten voor 250 plus 50 minuten. kreeg netje de resterende 10 dagen van de lopende maand 100 minuten. Bij de nieuwe maand.kreeg ik 250 minuten. dus niet de 50 minuten extra.
Argument van Simyo!!!!!! de aktie was verlopen.
Ik in de klantenservice. Één papagaaie bende. kreeg geen antwoord. contineu herhalingen dat ik er geen recht op hebt.
IK BEN NIET DEBIEL ik weet wat ik heb afgesloten.
SIMYO een bedriegers bende. ze beloven veel maar komen niets na. En bij klachten??????? houden ze je aan het lijntje.
SIMYO!!!!! NIET DOEN

Desired solution:

gewoon mijn 50 minuten per maand erbij zoals afgesproken/afgesloten

Comment by poster of the complaint

13 years ago - helaas ook deze site haalt niets uit. We zijn overgeleverd aan de grillen en grollen van de aanbieders In andere landen heet het kartel vorming en corruptie. hier het het marktwerking. Ik heb mijn buik er vol van. EN GEEN HOND DOET ER WAT AAN SIMYO??? EEN HELE SLECHTE KEUZE

All complaints of