Complaint: Voicemail wordt ongevraagd aangezet nadat je was afgesloten

user-61979 on 16 September 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Automatisch opwaarderen zit je “Nooit meer zonder beltegoed”. Zeggen ze keihard op de website. Dat is niet waar. Als je onder nul komt, word je afgesloten tot een bedrag van de bankrekening is afgeschreven. Dat is klacht 1.

Maar als dat is gelukt, word je weer aangesloten, maar dan staat Voicemail ook aan. Ook als je het zelf en bewust hebt uitgezet. Dat kost dus geld en ergernis, maar erger is dat Simyo ongevraagd een dienst weer aan je opdringt. Dat is klacht 2.

Er is geen kosteloze manier om de status van je Voicemail te controleren, volgens de klanten-“service”.

Dat Simyo je afsluit is nogal grof. Je hebt een overeenkomst dat ze automatisch mogen afschrijven. Als je ze dat vertrouwen gunt, mag Simyo zich wel wat welwillender opstellen en, bijvoorbeeld, een paar Euro krediet verschaffen.

Desired solution:

1. VoiceMail NOOIT meer ongevraagd aanzetten.
2. VoiceMail status DUIDELIJK en KOSTELOOS kunnen opvragen, via telefoon of online.
3. Een goede klant NOOIT afsluiten zonder HEEL DRINGENDE reden.

All complaints of