My complaint:
Beste Belcompany,
Mijn zus en ik hebben op 3 april 2011 een abonnement aangesloten. Een collega van Belcompany Leyweg DEN HAAG heeft het verkeerd abonnement aangesloten hij heeft mobiel breedband start pro aangesloten en dit is een verkeerd abonnement waardoor er hoge kosten zijn aangesloten. Het juiste abonnement is mobiel breedband start actie en is 10 euro per maand voor onbeperkt internet.
Door deze fout is het hele contract in de soep gelopen en hebben wij allerlei hoge bedragen gekregen die zijn vervolgens door Vodafone gecrediteerd, wat er nu is gebeurd allebei het abonnement zijn afgesloten en kunnen niet meer aangesloten worden. Ik heb toen met Vodafone gebeld en gevraagd hoe wij dit kunnen oplossen omdat wij elke maand moeten betalen en wij de sticks niet kunnen gebruiken hun hebben gezegd dat Belcompany hier de oorzaak van zijn en dit zelf moeten oplossen. Ik ben toen naar Belcompany Leyweg gegaan en hij zegt dat hij dit niet gaat oplossen omdat hij niet weet hoe. Ik vind dit niet kunnen, omdat alles ook naar incasso deurwaarden is gestuurd, ik heb u collega van Belcompany week de tijd gegeven om dit op te lossen en als dit niet gebeurd een advocaat ga nemen en dat alle kosten voor Belcompany zijn. Ik wil dit graag zonder moeite oplossen en probeer het nog 1 keer via deze weg en anders de weg een advocaat!!!
Desired solution:
Waar wij tevreden mee zullen zijn is dat dit wordt opgelost met Vodafone en wij willen het allebei deze abonnementen niet meer op geen problemen hier mee te krijgen willen wij ook niks meer betalen.