Complaint: automatische afschrijving

user-62136 on 17 September 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb me een tijdje geleden ingeschreven bij huurwoningbemiddeling voor 14.95 voor een maand er van uitgaande dat eenmalig het bedrag van mijn rekening afgeschreven zou worden!!Schetst mijn verbazing dat er daarna nog steeds 14.95 van de rekening afgeschreven werd,heb me toen uitgeschreven maar nog steeds wordt het afgeschreven!

Desired solution:

Heb me voor een maand igeschreven voor 14.95 die betaling is uiteraard correct,de afschrijvingen daarna zou ik graag teruggestort zien en stopzetting van automatische afschrijving!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw abonnement, zoals u heeft afgesloten volgens artikel 7 van onze algemene voorwaarden zoals vermeld op onze site en waarmee u akoord bent gegaan, stopgezet. Tevens hebben wij kunnen constateren dat uw tot en met 20 augustus 2011 gebruik heeft gemaakt van onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Responded on 21 September 2011 at 09:06

Ben helaas niet tevreden over deze oplossing,nogmaals ik heb me ingeschreven voor een maand voor 14.95.Ik heb geen toestemming gegeven om vervolgens iedere maand die 14.95 af te schrijven!!!Ik heb me toen nog uitgeschreven wat geen voorwaarde is om de afschrijving te stoppen,WANT IK HEB DAARVOOR GEWOON GEEN TOESTEMMING GEGEVEN!!!!Ben er uiteindelijk te laat achter gekomen dat de afschrijving toen nog gewoon doorging,wat me 4 maal 14.95 dus 59.80 kost!!!
Heb geen gebruik meer van huurwoningbemiddeling gemaakt Graag zie ik een betere oplossing te gemoet

Mvg .Eveline de Kok

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw abonnement, zoals u heeft afgesloten volgens artikel 7 van onze algemene voorwaarden zoals vermeld op onze site en waarmee u akoord bent gegaan, stopgezet.

Tevens hebben wij kunnen constateren dat uw tot en met 20 augustus 2011 gebruik heeft gemaakt van onze service.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of