Complaint: Gunstige aankomst- en vertrektijden wijzigen kort na de boeking

user-62137 on 17 September 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben twee keer mogen ervaren dat door Arke voorgestelde aankomst- en vertrektijden ruim voor vertrek door Arke werden gewijzigd. In het eerste geval ging het om een reis naar Fuerteventura, waarbij de terugreis binnen twee dagen na een akkoord per email verzet werd van 12.00 in de middag naar 21.00 uur in de avond. Hierdoor konden onze kinderen de volgende dag niet op tijd op school zijn hetgeen problemen heeft opgeleverd met de school.

De tweede klacht ging over een reis naar Curacao. Het was onze uitdrukkelijke wens om zonder tussenstop te vliegen. Tijdens het boeken is er naar datums gezocht met een directe vlucht voor aankomst en vertrek. Dit is geboekt en gekregen maar een maand voor vertrek werden de vluchtnummers door Arke gewijzigd en hadden wij maar liefts twee tussenstops op Aruba (heen en terug). Onnodige vertraging 3-4 uur per reis.

Arke beroept zich op de ANVR leveringsvoorwaarden (goedkoop argument). Deze leveringsvoorwaarden zijn door de brache opgesteld en beschermen voor de leverancier. Deze houding is niet van deze tijd.

Ook de manier waarop Arke met klachten omgaat is een klacht waard. Schijnbaar wil me de klant uitputten. Tot op heden nog geen serieuze reactie mogen ontvangen.

Desired solution:

Zoals met elk bedrijf moeten er ook met een resiorganisator afspraken te maken zijn. Nu ben je na het boeken \"aan de goden van de reisorganisatie\" overgeleverd. Klachten worden niet echt serieus genomen en de varntqwoordelijke managers beschermen zich achter een contact center.

All complaints of