Complaint: unlimited pas fout

user-62255 on 19 September 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

17 september 2011, gingen me zusje en ik naar de bios, Pathe spuimarkt. We keken een hindoestaanse film (bodyguard) om 16:10 het eindigde om 18:40. We dachten we gaan gelijk weer een ander film pakken (de president) dus wij naar de automaat want het zou om 19:00 draaien.
wij hebben zoals al die jaren gewoon pas gescand film aangegeven, maar er kwam maar 1 kaartje uit ipv 2, dus wij dachten het is vol, wij naar de kassa vroegen of er nog plaats was hun zeiden genoeg. ik naar de andere kassa want de film zou bijna beginnen en toen zeiden ze dat kan niet. Er moet 2 kaartjes zijn uitgekomen.want ze konden zien dat we onze pasjes net hadden gebruikt. klopt ook . Ik gaf aan dat het niet zo was en nu?? krijgen wij een kaartje, nou de supervisor zei nee dat gaat niet misschien heeft iemand anders kaartje weggehaald, ik zei waarom zou ik liegen en als er iemand anders het kaartje heeft weggehaald kunnen ze toch niet naar binnen want er staat unlimited op. Hij ging 2 seconden binnen vragen en kwam naar mij toe en zei nee moet ander half uur wachten of een kaartje kopen. Ik zei pardon.. na eindeloos ja en nee spelletje gespeeld te hebben zijn we maar weggegaan. Ik vind dit heel erg belachelijk we komen daar altijd. en volgens hun kan de apparaat geen foutje hebben gemaakt, ik betaal got…. elke maand me pasje..
Ik zit hier heel erg mee en hoop als iemand anders dit meemaakt. wel een kaartje krijg want dit kan echt niet.

Desired solution:

ja een compensatie met iets of drank, eten of dat ik volgende maand iets minder betaal...
het ging mij meer om de principe ik wilde gewoon naar de film en hoop als het weer gebeurd dat ik wel een kaart krijg

All complaints of