Complaint: afgesloten terwijl ik wel heb betaald

user-62356 on 19 September 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben op 23 Augustus 2011 afgesloten door youfone.
Het ging toen om de factuur van juni, die ik niet zou hebben betaald.
Ik heb toen gebeld naar Webcasso, die het zo uit het niets had overgenomen, en ik moest de factuur betalen, en dan zou ik aangesloten worden.
op 31 augustus netjes betaald, en ik liep weer bij. ik zou ook uiterlijk die dinsdag erna aangesloten zijn.
Ik ben er toen achter gekomen dat ik die factuur op 4 augustus ook al heb betaald aan direct pay!!!!!!!!!!!!!!
Inmiddels zitten we al op 19 September, en ik ben nog steeds niet aangesloten!
Vandaag Youfone gebeld, die konden/wouden niets doen, dus Direct Pay maar gebeld.
Die konden gelijk mijn betaling vinden en zeiden dat ik op 12 september aangesloten zou worden.
Dit ontkent youfone, net als dat ik betaald zou hebben.
inmiddels heb ik het zo ver gekregen dat direct pay per direct een mail heeft gestuurd naar youfone, om mij zo snel mogelijk weer aan te sluiten, aangezien ik wel heb betaald.

Desired solution:

ik wil gewoon weer aangesloten worden. Overigens hoef ik ook geen informatie over abonnementen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 20 September 2011 at 11:52

Deze oplossing heb ik niks aan, ik wil gewoon weer aangesloten worden.
Overigens hoef ik ook geen informatie over abonnementen, en heb ik al wel 100 keer gebeld, maar kon er steeds niks gedaan worden.
Uiteindelijk heb ik ZELF direct pay moeten bellen om te vragen of ze een seintje doorgeven naar youfone om mij weer aan te sluiten, dat is toch belachelijk dat ik dat zelf moet regelen!?
Ik wil hier een vergoeding voor, want dit is geen fout van mij geweest, maar de gehele fout heeft bij een van de bedrijven gelegen!
Ook is het belachelijk dat ik het zelf moet regelen, en dat de medewerkers van youfone te lui zijn geweest om even het systeem na te kijken, of even contact op te nemen met Direct pay, of er al betaald is...
Bovendien heb ik niet eens een waarschuwing gekregen dat ik een achterstand had, laat staan dat ik afgesloten zou worden.
Als ik voor vrijdag 23 september niet ben aangesloten, vraag ik contractbreuk aan, met de reden dat youfone slecht handeld, plus zich niet aan hun eigen afspraken houden.
Dat er iemand word aangesproken hierop, maakt voor mij niks uit, want daardoor word ik niet aangesloten, en daardoor word mij niks vergoed voor een maand geen telefoon, maar straks natuurlijk wel weer aansluitkosten, die ik natuurlijk niet ga betalen!

Ik verwacht een fatsoenlijke oplossing hiervoor...

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Message from Youfone.nl

13 years ago - Beste klant, Wij hebben de aansluiting gedeblokkeerd en gaan uitzoeken waarom wij deze opdracht niet tijdig ontvangen hebben. Met betrekking tot de dubbele betaling, indien dit het geval is dient Direct Pay deze dubbele betaling terug te storten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Youfone

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor informatie over onze abonnementen kunt u altijd onze informatielijn bellen, wij zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar op
010 280 70 26 (lokaal tarief). Voor de overige diensten is onze klantenservice bereikbaar. Wij nemen deze klacht zeer ernstig op en zullen
deze persoon hier intern op aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

All complaints of