My complaint:
Ik ben op 23 Augustus 2011 afgesloten door youfone.
Het ging toen om de factuur van juni, die ik niet zou hebben betaald.
Ik heb toen gebeld naar Webcasso, die het zo uit het niets had overgenomen, en ik moest de factuur betalen, en dan zou ik aangesloten worden.
op 31 augustus netjes betaald, en ik liep weer bij. ik zou ook uiterlijk die dinsdag erna aangesloten zijn.
Ik ben er toen achter gekomen dat ik die factuur op 4 augustus ook al heb betaald aan direct pay!!!!!!!!!!!!!!
Inmiddels zitten we al op 19 September, en ik ben nog steeds niet aangesloten!
Vandaag Youfone gebeld, die konden/wouden niets doen, dus Direct Pay maar gebeld.
Die konden gelijk mijn betaling vinden en zeiden dat ik op 12 september aangesloten zou worden.
Dit ontkent youfone, net als dat ik betaald zou hebben.
inmiddels heb ik het zo ver gekregen dat direct pay per direct een mail heeft gestuurd naar youfone, om mij zo snel mogelijk weer aan te sluiten, aangezien ik wel heb betaald.
Desired solution:
ik wil gewoon weer aangesloten worden. Overigens hoef ik ook geen informatie over abonnementen.