Complaint: een zeer ontevreden vakantieganger

user-62934 on 23 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We kregen 2 weken voor vertrek te horen dat we geen wildwaterbaan gingen hebben in ons park, het Heijderbos, waar we gereserveerd hadden. Het was niet enkel die wildwaterbaan dat was afgesloten. Het buitenbad en de glijbaan was ook niet open. Er lag stof en vuiligheid aan de glijbaan die wel open was van de werken. We hadden ook hinder van de geur, die op onze adem pakte. Een soort van lijm. We kregen broodjes s’morgens die niet krokant waren, ook niet verzorgd. Gewoon in een plastiek zak. We hebben 2u zonder warm water gezeten, waardoor we niet konden uit eten. Er waren 2 kindjes van 6 maanden bij, die eerst nog moesten gewassen worden. Daardat dat niet ging, hebben we ons eten dan maar aan huis laten komen. Wat niet echt te smaken was. We konden ook pas 20min later in ons huisje dan vermeld stond, omdat de poetsvrouw nog aan het poetsen was. Wij komen geregeld naar Centerparcs, ook al als kind. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. We zijn zeer ontevreden.

Desired solution:

Een fikse korting op een 'eventueel' verder verblijf met een goede wildwaterbaan als compensatie.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

All complaints of