Complaint: Geen service, maar al helemaal geen hulp bij royement

user-62981 on 24 September 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De SNS Bank was reuze behulpzaam en vriendelijk toen ik in oktober 2007 en hypotheek nodig had. De bomen groeiden tot in de hemel: ik mocht alles lenen wat los en vast zat, betaal-, spaar- en zelfs effectenrekeningen openen… Zolang ik maar met mijn hypotheek bij SNS zou komen, bovendien kreeg ik een spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos in de vorm van een flinke ‘korting’ op de hypotheekrente. Nou neemt u van mij aan beste lezer: banken geven nooit iets weg tenzij ze er zelf beter van worden. Enfin door een schrijnend gebrek aan interesse voor mij (beloofde telefoontjes bleven uit, adviseurs bleken van de aardbodem te zijn geraakt) heb ik er uiteindelijk maar voor gekozen om de hypotheek naar Rabobank blij. Zij blij, ik blij, notaris héél blij want die kan voor een half uurtje voorlezen weer lachend een rekening van ruim € 600,- sturen… Maar denkt u dat de SNS medewerking verleende aan mijn overstap? Dikke doei, ineens bleken ze toch heel zuinig te zijn op mij als ‘klant’. Alles liep vertraging op, Rabo moest tot twee keer toe de offerte vernieuwen, de notaris vond het ook een beetje raar allemaal en ik? Onbeschofte reacties van bijdehante callcentermedewerkers vielen mij ten deel. We zijn een jaar verder maar ik krijg NOG rode vlekken in mijn nek als ik de mooie commercials hoor, met vage beloften en vaak kleine lettertjes op het eind. Omdat dit tegenwoordig toevallig wettelijk zo geregeld is GELUKKIG. Zum kotsen vind ik heel die SNS maffia, zelfs Dirk Scheringa zou zijn neus ophalen voor dit soort criminele activiteiten.

Desired solution:

Een schadevergoeding zal er wel niet in zitten. Dus dan maar schriftelijke excuses en een bosje bloemen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste LMW, Uit je verhaal merken we dat je niet tevreden bent over SNS Bank en dat bepaalde dingen niet zo zijn gelopen als dat het hoort. We zoeken graag voor je uit wat en waar het fout is gegaan. Als je je telefoonnummer ter attentie van ‘Klacht, Tineke’ mailt naar webcare@sns.nl nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant meerdere malen gebeld. De eerste keer gaf de klant aan dat we niet op een gelegen tijdstip belden. Daarna konden we de klant niet meer telefonisch bereiken. We hebben daarom haar voicemail ingesproken en aangegeven dat we de klacht op Klacht.nl afsluiten. Mocht de klant alsnog contact willen opnemen, hebben we op de voicemail aangegeven dat we te bereiken zijn via webcare@sns.nl.

All complaints of