Complaint: Reparatie LG optimus one

user-62997 on 26 September 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na geduldig 3 weken op de reparatie van mijn telefoon gewacht te hebben blijkt de telefoon nog steeds keuren te hebben. schakeld steeds terug naar het pincode menu. Dit gebeurd op steeds onverwachte momenten tijdens gebruik van de functies, opladen of geheel onverwacht. Hierdoor kan ik niet bellen of gebeld worden als ik niet heb gemerkt dat het toestel weer op het pincode menu staat. Het is ondoenlijk om iedere minuut te kijken of het toestel nog standby staat. Ik kan niet weer 3 weken wachten op de reparatie waarbij het weer afwachten is of toestel dan wel goed functioneerd

Desired solution:

Vervangend toestel

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

12 years ago - De snelle geboden oplossing door BelCompany (leentoestel) is voor mij op dit moment voldoende. Nu is is het wachten op mijn eigen toestel na de 2e reparatie.

Message from Belcompany

12 years ago - Inmiddels hebben wij wederom contact gehad met de winkel waarvandaan uw toestel is verstuurd richting het reparatiecentrum. De winkel heeft gezorgd voor een extra attentie, waardoor er bij het reparatiecentrum momenteel een verzoek is gedaan tot een meer permanente oplossing. Wij zullen vanaf hier de afhandeling in de gaten houden. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, BelCompany klantenservice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

U wordt vandaag of morgen benaderd door onze winkel met een oplossing.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of