Complaint: pinautomaat

user-63220 on 26 September 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat ik grote bedragen alleen maar tijdens kantooruren kan pinnen bij de HEMA en dat dit apparaat alleen maar kapot is. Ik probeer al 4 dagen lang om een groot bedrag te pinnen, maar het apparaat in Winschoten bij de HEMA is alleen maar stuk. Dit is toch geen service. Ik denk dat de SNS vergeet dat hun klanten toch ook af en toe willen pinnen, en dan misschien gokken op materiaal van andere banken. Erg onsportief. (Moet dus 7 dagen achterelkaar elders pinnen !?!?)Als ik verhaal wil halen bij een service punt, krijg ik toch geen antwoord, dus wat heeft zo’n service kantoor nu voor zin. Ik wil gewoon normale bankhandelingen en kashandelingen, geen mooie praatjes.
Ik overweeg echt om naar een andere bank over te stappen die beter toegankelijk is.

Desired solution:

Ik denk niet dat ik nog tevreden kan worden met de SNS bank. Er moet geen pin automaat in een winkel staan, maar gewoon ergens buiten op straat (24 uur toegankelijk !!!)
Ook zorgen voor degelijke apparatuur. Dit apparaat is alleen maar stuk. Ik moet toch over mijn geld kunnen beschikken, dat kan ik nu niet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste har109, Wat vervelend dat de SNS Geldautomaat in de HEMA de laatste dagen buiten gebruik is. We hebben hier nogmaals melding van gemaakt en we kunnen je meedelen dat deze geldautomaat morgen wordt gerepareerd. Het is vooralsnog niet bekend of er naast de SNS Geldautomaat in de HEMA nog een andere SNS Geldautomaat in Winschoten komt. We hebben je verzoek in ieder geval doorgezet naar de ketenmanager van de geldautomaten. Graag gaan we ook in op je opmerking over kashandelingen. De stortservice van SNS Bank is nu gratis. Meer informatie vind je via https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/contant-geld-op-je-rekening-laten-bijschrijven.html Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De SNS Geldautomaat in de HEMA van Winschoten is gerepareerd.

All complaints of