Complaint: Mevrouw A.

user-63466 on 27 September 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heden 27 september 2011 heb ik telefonisch geïnformeerd naar de door mij op 18 september gemeldde schade (tel.nr). Ik werd te woord gestaan door dhr.* . Deze heer *gebruikte een treiterende toon en behandelde mij zeer onbeschoft. Hij ontnam mij het woord en sprak op een dreinende manier, zoals kinderen dat doen die treiteren.
Ik was zeer geshockeerd hierdoor. Zo behandelt men toch geen klanten.

Desired solution:

Ik denk dat deze heer niet aan de telefoon thuis hoort. Hij weet zich niet te gedragen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Responded on 29 September 2011 at 22:30

Ik ben benaderd door een collega van dhr.. Deze mevrouw was uiterst vriendelijk en correct.
Ik heb echter geen verontschuldiging gehoord of dat dhr. V geen klanten meer tewoord zal staan of een training hiervoor volgt hoe het wel moet. Hij kan een voorbeeld aan zijn collega nemen.

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is inmiddels telefonisch contact met de klant opgenomen. De zaak wordt opgepakt door een collega. Klant heeft uiteindelijk met een tevreden gevoel opgehangen.

All complaints of