Complaint: klacht jaarkaart Hotelbon

Van Soest1 on 28 September 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus 2010 werd ik telefonisch benaderd door Hotelbon voor een jaarkaart. Het zou eenmalig zijn, hoefde niet opgezegd te worden en was geen abonnement. Van die aanbieding heb ik gebruik gemaakt. Bij ontvangst was het mij al snel duidelijk dat dit de miskoop van het jaar was, dus heb de handel in de hoek gesmeten en nooit meer naar gekeken. Ontvang ik 27 september 2011 een nieuwe jaarkaart met de mededeling dat er € 59,95 van mijn rekening geschreven zal worden. Bellen met de servicedesk die mij alleen maar in de rede viel en bleef hameren op het feit dat er betaald moest worden. Volgens hun had ik voor 15 augustus 2011 moeten opzeggen. Hoezo? Was toch eenmalig? Geen abo?! In ieder geval: ik voel mij opgelicht!

Desired solution:

Dat ik de nieuwe jaarkaart niet moet betalen en nooit meer benaderd word door Hotelbon.

Message from

13 years ago - Helaas heb ik geen inzicht in uw persoonlijke gegevens, zodat ik u niet persoonlijk kan benaderen. Ik verzoek u, uw NAWT gegevens en uw Jaarkaartnummer te mailen naar: webcare@hotelbon.nl onder vermelding van LDB/jrkrt0005, zodat ik contact met u kan opnemen. Met vriendelijke groet, Webcare team/Laura de Boer

All complaints of