Complaint: Opgelicht door Paypal Aankoopbescherming

user-63672 on 29 September 2011 about Paypal in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via ebay schoenen gekocht bij een verkoper uit engeland. Vervolgens moest ik veel teveel verzendkosten betalen en kreeg ik twee rechterschoenen toegestuurd in twee verschillende maten. Na dit gemeld te hebben bij de verkoper stelde deze voor één schoen terug te sturen. Na ontvangst zou hij dan de juiste linkerschoen in de juiste maat terugsturen. Ik vertrouwde het niet en melde het geschil bij paypal. Na twee weken niets meer vernomen te hebben van de verkoper waardeerde ik het geschil op tot claim. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik alle kosten terug zou krijgen indien ik het pakket terugstuurde naar de verkoper. Nadat ik dit gedaan had werd de claim in mijn nadeel beslist wegens het niet kunnen traceren van het postpakket (ondanks dat ik dit aangetekend had verstuurd)en kreeg ik geen geld terug. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice werd de claim toch in mijn voordeel beslist en kreeg in het bedrag van de aankoop terug. Naar de kosten voor het verzenden van het pakket kon ik fluiten. Uiteindelijk heb ik naast een hoop kosten gemaakt te hebben voor het bellen met de 0900 klantenservicenummer van paypal 14,30 euro verloren aan verzendkosten. Als ik dit van tevoren had geweten dan had dan was ik nooit met paypal in zee gegaan.

Desired solution:

Ik wil mijn verzendkosten a 14,30 terug.

All complaints of