Complaint: Activiteiten annuleren en vervolgens naar je geld kunnen fluiten

user-63678 on 29 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een midweek naar Bispinherheide in Duitsland geweest. Hier moesten wij helaas constateren dat de mensen die hier werken zeer onvriendelijk zijn, dit zijn wij niet gewend van duitsers
Wij hadden in NL een activiteit erbij geboekt, scubadiving, echter is ons vooraf niet gezegd dat dit maar op bepaalde dagen kan. ALs je een midweek gaat, is dit maar 1 dag mogelijk. Het tijdstip en de dag was gelijk met een andere activiteit. Fijn als ons dit van de voren gezegd was. Wij hebben dus deze activiteit moeten annuleren, wat voor de mensen aan de servicedesk erg veel moeite bleek te zijn (veel zuchten etc) Wij moesten een formulier invullen met onze bankgegevens en het bedrag zou terug gestort worden. Nu inmiddels een maand later en tig telefoontje en emails verder, is het geld nog steeds niet op onze rekening bij geschreven…..

Desired solution:

Wij zouden tevreden zijn als we normaal door centrparcs behandeld zouden worden....is het niet meer "klant is koning???" En zoveel vragen en eisen hebben wij niet..... Maar nee centerparcs laat geheel niets meer horen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, De betaling mag u binnen een termijn van 2,5 week verwachten op uw rekening. Onze excuses voor de lange wachttijden. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gasten mogen het geld binnen een termijn van 2,5 week op hun rekening verwachten.

All complaints of