Complaint: bezorger denkt dat hij mijn post mag openmaken

user-63766 on 29 September 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er is nu tot 3 keer toe een boek bezorgd door selektvracht maar aangezien ik niet thuis was heeft de bezorger de pakketjes geopend en het boek door de brievenbus geduwd waardoor er nu al 3 exemplaren van het zelfde boek beschadigd zijn en retour naar de afzender moeten .
niet alleen is dit strafbaar maar kost mij extra tijd en telefoon kosten. en selketvracht reageerd niet of nauwelijks op mailtjes via hun klachtenformulier.

Desired solution:

maatregelen tegen de desbetrefende persoon

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

12 years ago - We hebben de klant geinformeerd dat de werkwijze van deze bezorger niet conform bezorginstructie is en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. De bezorger wordt conform onze klachtenprocedure aangesproken op deze foutieve werkwijze, zodat herhaling wordt voorkomen. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant geinformeerd dat de werkwijze van deze bezorger niet conform bezorginstructie is en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. De bezorger wordt conform onze klachtenprocedure aangesproken op deze foutieve werkwijze, zodat herhaling wordt voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of