Complaint: Retour Ticket Rick Ross duurt TE LANG

user-63800 on 29 September 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had voor 25 juni de kaartjes gekocht voor het concert ”rickross”’ deze werd uiteindelijk verplaatst waardoor ik uiteindelijk niet meer kon..gelukkig kregen we toen de kans om ons geld terug te vragen waardoor ik als alleer eerst naar Seetickets ging bellen. Na nu ondertussen 15 keer gebeld te hebben word ik steeds naar 1stpriority verwezen via de mail: ticket@1stpriority.nl Ik heb een paar keer contact gehad via deze mail en er werd mij verteld dat ik mijn kaartjes+banknummer moest opsturen op de transactie te kunnen maken. Dit had ik gedaan en kreeg hier een paar WEKEN later antwoord op met dat het klopte en dat ik mijn geld zou terug krijgen en dat de betalingen in de 1e week van AUGUSTUS zouden beginnen. Ondertussen was ik al 8 keer gevraagd om een alternatief concert te kiezen terwijl ik al vanaf het 1e moment mijn geld gewoon terug wilde! En nu zijn we 3 maanden verder en word er ook niet meer gereageerd op de mail (is ook niet meer mogelijk want ik krijg een foutmelding bij het verzenden van een mail) Verder verteld Seetickets me dat ze 1stpriority alleen maar via deze mail kunnen bereiken wat mijn onwaarschijnlijk lijkt aangezien ze wel degelijk met dit bedrijf samenwerken! erg jammer dat er zoveel moeite gedaan moet worden om de belofte van dit bedrijf waar te maken..

Mijn laatste bericht van 1stpriority was:

Van:

1st Priority Entertainment (ticket@1stpriority.nl)

Verzonden:

dinsdag 26 juli 2011 5:54:10

Beste klant,

U heeft een aanvraag gedaan om de aankoopsprijs van de gekochte kaarten voor het concert van Rick Ross retour te krijgen.

Wij hebben uw aanvraag en de benodigde bewijsstukken hiervoor ontvangen.
Zoals wij in een eerdere mail aan u hebben laten weten zou het enige tijd kunnen duren voor we de aanvraag kunnen afhandelen.
Het heeft ook enige tijd geduurd en onze excuses voor het ongemak.

Wij zullen in de eerste week van augustus gaan starten met de terugbetalingen.
Wel willen wij u wederom een optie bieden om uw gekochten kaarten van Rick Ross om te ruilen voor kaarten naar het Amsterdam Hip Hop Festival op het NDSM werf in Amsterdam op 30 juli 2011.
Als u hiermee akkoord gaat zult u het aantal gekochte e-tickets + 2 extra e-tickets voor het evenement ontvangen.

Mocht u voor deze optie kiezen ontvangen wij graag een reactie van u op deze mail.
Wilt u toch liever uw geld terug vragen wij u NIET te reageren op deze mail.

Met vriendelijke groet,
1st Priority

——————————————————————————–

Na deze mail heb ik tot de dag van vandaag, niks meer gehoord.

Hierna heb ik nog geprobeer om via kvk een adres op te sporen en toen kwam ik op dit adres:

Naam
1st Priority Entertainment

Vestigingsadres:
Zeevaarthof 107

Vestigingsplaats:
1034RG Amsterdam

KvK-nummer:
37113423

Vestigingsnummer:
000012591319

Soort Inschrijving:
Hoofdvestiging

Ik heb zelfs een brief gestuurd met mijn klacht over dit bedrijf en dat ik mijn geld terug wilde. maar ook hier, geen reactie.. En Seetickets helpt verder ook niet die verwijst alleen maar door naar dat nutteloze bedrijf 1st priority.

laatste reactie seeticketservice: (30-10-11)

Geachte heer,

Met dit bericht informeren wij u over de huidige stand van zaken met betrekking tot het restitutietraject voor het vervroegde concert van Rick Ross op 23 juni 2011.

Wij hebben meerdere klachten ontvangen over het uitblijven van een reactie van de organisator met betrekking tot de vragen over restitutie van de betaalde entreegelden voor dit concert van Rick Ross.

Ook hebben wij de organisator van het concert (1st Priority B.V., kantoorhoudende te Amsterdam) herhaaldelijk verzocht de ontvangen opbrengst van de ticketverkoop aan ons te betalen, zodat wij de betaalde entreegelden konden terugbetalen. De organisator heeft dit verzoek tot op heden niet ingewilligd. Tot op het moment van die terugbetaling is See Tickets, op grond van de van toepassing verklaarde voorwaarden (artikel 7.2), niet tot terugbetaling van de entreegelden aan de kopers verplicht. Hiervoor zult u zich tot de organisator moeten wenden

1st Priority B.V.
Zeevaarthof 107
1034 RG Amsterdam

Verder is er een e-mail naar mij toegestuurd die ons in contact laat komen met Kenneth van Rangelrooij, eigenaar/oprichter van 1st Priority.

e-mail: kenneth@1stpriority.nl

Hopen dat het zo weer lukt!

Zoals verwacht werkt dit ook niet wat er word niet gereageerd.
dan maar via de kvk.

Beste heer,

U heeft een geschil met een onderneming.

De Kamer van Koophandel kan en mag hier helaas niet tegen optreden, omdat wij alleen een registrerende functie hebben. Wel willen wij u hartelijk danken voor uw actieve bijdrage.

Graag verwijs ik u naar de Consumentenbond of Consuwijzer waar u terecht kunt voor meer informatie. Zij zijn bereikbaar op http://www.consumentenbond.nl/ of telefoonnummer 070-445 45 45 http://www.consuwijzer.nl/ of op telefoonnummer 088-070 70 70. Indien u in het bezit bent van een Rechtsbijstandverzekering kunt u deze ook raadplegen.

Ik wens u en de andere gedupeerden in ieder geval veel succes en hoop voor u dat u uw geld terugkrijgt.

Met vriendelijke groet,

Alice Bouritius

Desired solution:

Geld terug zoals beloofd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Rick Ross bent u hierover geïnformeerd en hebben wij u de benodigde informatie toegezonden. Wij betreuren alsnog het niet doorgaan van het concert en vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of