Complaint: De bungalow op huttenheugte was zeer vochtig

user-64104 on 02 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Boekingsnummer 8078167

Betreft: Klacht Huttenheugte 26/9/2011 t/m 30/9/2011.

Ik ben net terug van een midweek huttenheugte en het is ons alles behalve goed bevallen.
De bungalow was zeer vochtig en er hing een muffe lucht.
De kleren,lakens zelf het matras waren vochtig met als resultaat dat ik een week lang niet heb kunnen slapen en de longen uit mijn lijf heb gehoest.
Omdat ik zelf long patiënt ben en zeer gevoelig ben voor vochtige ruimtes kunt u zich vast voorstellen dat deze centerparcs vakantie geen pretje was en in mijn ogen ook centerparcs onwaardig.
Wat ook een gevolg is van vochtige ruimtes dat het een broedplaats is voor muggen.
Waar de vorige vakantie bezoekers ook last van moeten hebben gehad blijkend uit de ontelbare plat geslagen muggen op de muren,deuren,plafond en gordijnen ook alles behalve hygiënisch.
We hebben het vocht probleem aangekaart waarbij er in eerste instantie werd gezegd dat we de ramen open moesten zetten (ventilatie). En dat deze bungalows inderdaad verouderd zijn en op dit moment gerenoveerd worden.
Dat ze gerenoveerd worden waren we wel achter aangezien er een hoop bungalows om ons heen in de bouwhekken staan en waar de bouwvakkers druk aan het klussen zijn.
Ook niet bepaald het centerparcs gevoel wat wij gewend zijn van centerparcs.

Ik vind het zeer spijtig dat centerparcs haar bezoekers in bungalows stopt wie eigenlijk niet verhuurd zouden mogen worden in mijn ogen en bovendien ook nog schadelijk zijn voor de gezondheid.
Met als gevolg dat ik nu ziek thuis ben gekomen van wat eigenlijk een leuke centerparcs vakantie had moeten worden, wat wij ook gewend zijn van centerparcs.

Desired solution:

Ik zou het zeer op prijs stellen als centerparcs zijn verantwoordelijkheid neemt in deze en ons met een passende compensatie tegemoet zou komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd door de afdeling Guest Relations van het park De Huttenheugte in behandeling genomen. Inmiddels heeft het park een passende compensatie aangeboden ter ondersteuning van hun excuses.

We hopen dat de gast tevreden is met de aangeboden compensatie en dat we hem/haar binnenkort weer mogen verwelkomen op één van onze parken.

All complaints of