Complaint: Annulering/ Omboeking

user-64150 on 03 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In maart hebben wij een weekendje Eemhof geboekt van 16-09 tot 19-09, dmv een kortingsbon uit het kerstpakket. Echter wat wij toen nog niet wisten was dat ik zwanger was. Wij hadden een annuleringsverzekering afgesloten (godzijdank!), toen wij wisten dat de uitgerekende datum één week na aankomst zou zijn en aangezien ik behoorlijke bekkenklachten heb, was het voor mij niet mogelijk om hier heen te reizen. Ik heb gebeld voor de mogelijkheid tot annuleren en zei zouden mij de papieren toesturen. Echter was er ook animo van bekenden om dit weekendje over te nemen, prima dan ga ik vragen wat de mogelijkheid is tot omboeken. Dit was geen probleem, alleen zou de kamer naar een cottage omgeboekt moeten worden, dezelfde avond weer contact gezocht wat hier de prijs voor zou moeten zijn.. Toen kreeg ik te horen dat dit al geannuleerd zou zijn?? Tot mijn grote verbazing, aangezien ik nog geen formulier gezien had en geen handtekening gezet had! Nu bel ik ‘s maandags weer om te vragen waar de papieren blijven van de annulering, wordt mij verteld dat dit helemaal niet geannuleerd is (1,2.. 10) Nog maar weer eens gebeld en gevraagd of dit dus daadwerkelijk om valt te boeken, nou mevrouw dat is geen probleem. Laat uw schoonouders wanneer ze arriveren even melden dat het onder uw naam staat en verder komt alles goed, wij wensen u een plezierig verblijf. (dit was op 12-08). Mijn schoonvader belt 15-09 voor de zekerheid om te vragen of dit goed is, ja meneer dit is allemaal geregeld.. nog geen drie minuten later heb ik telefoon ja u schoonvader heeft gebeld, maar deze boeking is geannuleerd. Uhh pardon! Wat vertelt u mij! Het was geregeld en omboeken was geen probleem geweest. Gelukkig dat die beste man belde anders waren ze voor niets!! uit Groningen naar de eemhof gereden. Wij hebben ‘s middags ruim 2 uur met centerparcs aan de lijn gezeten en kregen te horen dat het onze schuld was. (waarom bel ik dan in vredesnaam 6 keer om te vragen of dit goed is??) Om mijn schoonouders niet teleur te stellen, aangezien die hier naar uitkeken moesten wij maar een nieuwe boeking maken want er kon niets voor ons gedaan worden. Weg kortingsbon.. weg geld. Het bedrag dat wij ruim extra moesten betalen is 100 euro! Als er dus niet nog een keer gebeld was hadden mijn schoonouders daar voor spek en bonen gestaan, en om het helemaal bont te maken na de vele telefoontjes komt mij het stoom nog uit de oren dat er wordt gezegd dat het onze fout is! Terwijl een medewerkster van CenterParcs vermeld heeft dat het in orde was!

Desired solution:

Ik zou graag het verschil tussen de boekingen terug ontvangen, en een welgemeende excuses zou ook op zijn plaats zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast excuses aangeboden en cadeaubon voor een volgend verblijf.

All complaints of