Complaint: geen briefje achter gelaten,niet aan bezorg tijd gehouden!

user-64589 on 05 October 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben onlangs vorige week al probleme met deze firma gehad. wardoor we attitude(winkel) moesten mailen met een klacht.die darop melde dat ze het wel goed hadde door gegeven. nu bij het 2de pakketje heeft attitude mij gemeld dat ze hebbe aan gegeven dat het savonds werd bezorgd.
oke mooi.

nu,vandaag. van 6 tot 8 gewacht.ik ondertussen op site kijken bij track&trace. en ja hoor”bezorger was niet thuis”

ik heb sins 3 uur in de woon kamer gezeten.
en ik was zogenaamd niet thuis?
er is ook geen briefje of wat dan ook achter gelaten!
dit slaat nergens op!

Desired solution:

dat selektvracht zig aan de afspraak houd.en gewoon avonds bezorgd!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

12 years ago - We hebben de klant geinformeerd dat de werkwijze van deze bezorger niet conform bezorginstructie is en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. De bezorger wordt conform onze klachtenprocedure aangesproken op deze foutieve werkwijze, zodat herhaling wordt voorkomen. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De bezorger wordt aangesproken door zijn of haar leidinggevende betreffende het niet achterlaten van een niet-thuis briefje. Het pakket is overigens volgens de bezorginstructie van onze klant in de middag juist aangeboden. Wij hebben de auteur van de klacht een email gestuurd met excuses.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of