My complaint:
Ik heb op 21 augustus 2011 een opzeggingsbrief gestuurd naar de Hotelbon om mijn jaarkaart per 1 oktober 2011 op te zeggen. Later bleek dat ik te laat was, omdat in de voorwaarden staat dat er zes weken van te voren moet worden opgezegd. Dat betekent dat mijn opzeggingsbrief op 20 augustus (= 6 weken voor 1 oktober) binnen had moeten zijn. Mijn brief is vermoedelijk 22 of 23 augustus bij de Hotelbon gearriveerd en dit grapje kost mij gewoon 59,95 euro, m.a.w. een jaarabonnement die ik juist niet wil. Ik heb hierover al een klachtenbrief gestuurd naar de Hotelbon en ik ben hierover teruggebeld door de klantenservice en hierbij werd mij uitgelegd dat er zes weken van te voren moet worden opgezegd. Ja, dat is mij inmiddels wel duidelijk geworden, maar ik snap gewoon niet dat een organisatie als de Hotelbon zich zo onklantvriendelijk opstelt door moeilijk te doen over maximaal twee dagen.
Desired solution:
Annuleren lidmaatschap Hotelbon Jaarkaart met terugwerkende kracht en terugstorting van 59,95 euro.