Complaint: Jaar rekening elektra

user-64882 on 07 October 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hadden een datum afgesproken om op een bepaalde datum de incasso af te schrijven van de eerste termijn van de betalings regeling over de jaar rekening.

Ze hebben het toen op een andere datum geprobeert maar dat was toen niet gelukt.
Toen is gelijk de regeling vervallen en moet ik alles in 1 keer betalen ondanks mijn telefonische verzoek om het gewoon zelf over te maken, zelfs 2 termijnen had ik voorgesteld.
ik heb verder een mail naar de debiteuren en klacht afdeling gestuurd maar andere week later nog steeds geen bericht maar wel al een dreigment(brief) met afsluiten.
Ik wil gewoon betalen dus snap de houding van NEM niet zo goed.

Desired solution:

Gewoon in termijnen betalen van de jaar rekening.
Desnoods de volgende maand 2 termijnen zodat er geen achterstand is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of