My complaint:
Heb 16-8-2011 een sms gehad dat ik werd afgesloten van internet wegens hoge kosten. Onterecht ik had in juli schriftelijk laten weten dat ik een internetbundel wilde. De rekening is inmiddels wel betaald en per 1 oktober is er volgens de telefoniste internet weer geactiveerd. Over de onenigheid in augustus heb ik via de site een klacht gemeld, vervolgens een aangetekende brief en vorige week heeft de telefoniste een notitie naar klantenservice gemaild. Ze kan niet doorverbinden en niemand neemt contact met mij op. Tot nu toe zit ik nog steeds zonder internet, ben al een week bezig met instellingen gedoe. Ga eind van de week naar de VS ben bang dat ik er voor die tijd niets veranderd zal zijn.
Desired solution:
Ik denk dat ik even gebeld moet worden om de problemen met de instellingen op te lossen. Verder moet er netjes op mijn klacht over de rekening gereageerd worden. De rekening wordt lekker makkelijk afgeschreven, maar het is niet mijn schuld dat de internetbundel niet tijdig door Youfone ingesteld is.