Complaint: annulering boeking

user-65354 on 11 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door medische redenen hebben we helaas onze boeking moeten annuleren.
Onze betaling zou door centerparcs terug gestort worden binnen 3 werkdagen, na uitblijven van de betaling hebben we gebeld hierover naar centerparcs waar je vervolgens meerdere malen doorverbonden word om bij de juiste persoon uit te komen.(20 minuten verder á 0,50 cent per minuut)
Volgens de medewerker moest dit via het hoofdkantoor geregeld worden.
Nu zijn we weer 3,5 weken verder maar nog geen betaling terug ontvangen.
Als ik nou weer moet gaan bellen en zoals mijn ervaring is weer lang aan het lijntje word gehouden heb ik zometeen de vakantie betaald aan telefoon kosten.

Desired solution:

Snellere afhandeling van dit soort zaken, wij moeten immers ook op tijd onze betalingen doen, anders ga je niet op vakantie.

Mensen niet aan het lijntje houden met: al onze medewerker zijn in gesprek of ik verbindt u door.

Ik snap dat dit veel geld opleverd voor bedrijven, maar in de klant zijn beleving is dat het oplichterij is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben navraag gedaan waarom de betaling van deze gasten nog niet werd uitgevoerd. De betalingsopdracht werd reeds door Center Parcs gegeven. Helaas zijn er administratieve problemen waardoor de betalingsopdracht door de bank niet kan worden uitgevoerd. Het is niet mogelijk om de gast meer informatie geven over de betalingstermijnen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het is niet mogelijk een oplossing aan te bieden. We hebben geen verdere invloed op de betalingen.

All complaints of