Complaint: Simyo onterechte kosten in rekening gebracht

user-65369 on 11 October 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb onlangs een Simyo prepaid gekocht om de maandkosten laag te houden. Ik krijg in een periode van 3 dagen 19x een sms naar 0653131313 (berichtencentrale) in rekening. voor een totaal van € 2,47. Daar komt ook nog eens 3 SMSjes naar Engeland (00447786205094) van € 0,50 per stuk bij.

In de ruime week dat ik mijn prepaid gebruik is dus al 2,47 + 1,50 = € 3,97 onterecht aan kosten afgeboekt waar ik geen controle over heb!

Ik heb een prepaid genomen bij simyo op basis van de mooie reclames van simyo dat het allemaal zo eerlijk en simpel is. Blijkbaar raak ik op deze manier nog sneller mijn geld kwijt.

Ik heb voor nog zo een geval van smsje naar Engeland contact opgenomen met Simyo, krijg ik als reactie: u heeft deze kosten gemaakt en als coulantie betaalt simyo eenmalig € 0,50 terug.

Het komt er dus op neer dat ik voor leugenaar word uitgemaakt en kan nu en in de toekomst met hun spookfacturen/kosten geen bezwaar meer maken waar gehoor aan wordt gegeven?

Desired solution:

Dat Simyo op een heel korte termijn de onterecht afgeboekte kosten van € 3,97 terugstort op mijn prepaid saldo en haar excuses aanbied voor de spookfacturen. En dus niet mij voor leugenaar uitmaakt en als coulantie tegemoetkomt.

Dus geld terug mét excuses.

Alvast bedankt voor de moeite.

All complaints of