Complaint: Nog steeds niet opgelost htc belcompany

user-55102 on 12 October 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al een eerdere klacht staan over belcompany, maar dit slaat alles.

http://www.klacht.nl/belcompany/klacht/niet-tevreden-htc-desire-en-service-belcompany-deventer/

Naar aanleiding van bovenstaande mijn telefoon opgestuurd, ik was op vakantie en heb dit na mijn vakantie gedaan. Er stond een leentoestel klaar en heb aangegeven dat ik dit na mijn vakantie wilde ophalen. Na mijn vakantie naar de winkel toestel opgestuurd en leentoestel was weg zou er te lang hebben gestaan (ik heb duidelijk aangegeven wanneer ik terug zou zijn). Nou ja geen leentoestel dus opgestuurd voor de tweede keer, ik werd na 2 weken vandaag dus gebeld dat hij terug was. Ik in de auto naar de winkel, eenmaal daar kreeeg ik mijn telefoon terug tot mijn verbazing met 2 deuken aan de zijkant en een barst in de frame en ook nog een sticker over de barst heengeplakt om dit te coveren. ik heb bij inlevering met medewerker het toestel nagekeken. desbetrefende meneer was op het moment aan het eten en was er met een half uur, tot mijn verbazing komt deze meneer zelfde minuut binnenstappen ik aan hem gevraagd en krijg als antwoord volgens mij zat het erop… Ik zeg meneer volgens u we hebben een formulier ingevuld waar duidelijk niks op vermeld staat. nou ja dat bleef in het midden er werd als oplossing aangeboden om nog een terug te sturen, ik zeg hij is net terug , kapot ging hier niet mee akkoord ze konden niks meer voor me doen na een hele discussie en ik moest van de dame aanhoren dat ik het spannend vond om te discussiëren en er plezier van had echt nog nooit ben ik in een winkel zo erg behandeld zo respectloos dus meld mijn klacht hier mensen koop nooit bij de belcompany niet normaal hoe ze klanten behandelen. ben het niet eens met hun oplossing meld me klacht hier en wacht op de oplossing anders zit er niet anders op dan naar de geschillen commissie te gaan.

Desired solution:

nieuwe telefoon, die van mijn hebben ze kapot gemaakt ipv repareren

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Heb mijn telefoon reeds kapot teruggekregen, de mensen in de winkel wilden mijn toestel niet meer opsturen omdat ik hevig met ze had gediscussieerd en hun had beledigt. Ben alle vertrouwen in belcompany kwijt en ga ook overal reclame maken met mijn kapotte telefoon dat belcompany hem heeft gesloopt top service!!!!!!!!

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, We hebben inmiddels meerdere malen contact met u gehad. Wij hebben uw klacht betreffende het toestel doorgespeeld naar HTC en zij hebben u inmiddels benaderd voor een oplossing. Wij blijven vanaf hier op de hoogte en polsen regelmatig naar de status. Met vriendelijke groet, BelCompany klantenservice

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Inmiddels ben ik benaderd door HTC ze hebben er een week over gedaan, en ik heb fotos verstuurd. Was niet tijdens transport gebeurt ik moest het zelf betalen als ik heb gerepareerd wilde hebben. Tijdens het hele gebeuren met htc ben ik 2-3 maal gebeld door belcompany om polshoogte te nemen.Wat ik eerlijk gezegd wel weer zeer attent vond van belcompany, ook de fotos opgestuurd van het toestel naar htc en belcompany. Nadat HTC melde dat ik het zelf moest betalen, werd ik gebeld door Belcompany. Wat buiten de schade niet bij HTC aan het woord kwam waren de klachten die ik maar bleef houden betreft ontvangst en vastlopen toestel. Weer ben ik gebeld door HTC hele toestel doorlopen met medewerker, opgestart in veilige modus bleef slecht ontvangst houden. Betreft medewerker kon hij niks alweer voor me betekenen en moest ik betalen voor reperatie. Belcompany heeft zoals beloofd regelmatig gebeld om polshoogte te nemen en betreft oplossing verder niks gedaan. dus pluimpje voor het regelmatig bellen, maar geen oplossing conclussie Kastje=Belcompany Muur=HTC zelf betalen echt voor mij nooit meer een HTC, en als Belcompany het verzaakt en geen oplossing biedt nooit meer Belcompany!!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

All complaints of