My complaint:
Ik heb al een eerdere klacht staan over belcompany, maar dit slaat alles.
http://www.klacht.nl/belcompany/klacht/niet-tevreden-htc-desire-en-service-belcompany-deventer/
Naar aanleiding van bovenstaande mijn telefoon opgestuurd, ik was op vakantie en heb dit na mijn vakantie gedaan. Er stond een leentoestel klaar en heb aangegeven dat ik dit na mijn vakantie wilde ophalen. Na mijn vakantie naar de winkel toestel opgestuurd en leentoestel was weg zou er te lang hebben gestaan (ik heb duidelijk aangegeven wanneer ik terug zou zijn). Nou ja geen leentoestel dus opgestuurd voor de tweede keer, ik werd na 2 weken vandaag dus gebeld dat hij terug was. Ik in de auto naar de winkel, eenmaal daar kreeeg ik mijn telefoon terug tot mijn verbazing met 2 deuken aan de zijkant en een barst in de frame en ook nog een sticker over de barst heengeplakt om dit te coveren. ik heb bij inlevering met medewerker het toestel nagekeken. desbetrefende meneer was op het moment aan het eten en was er met een half uur, tot mijn verbazing komt deze meneer zelfde minuut binnenstappen ik aan hem gevraagd en krijg als antwoord volgens mij zat het erop… Ik zeg meneer volgens u we hebben een formulier ingevuld waar duidelijk niks op vermeld staat. nou ja dat bleef in het midden er werd als oplossing aangeboden om nog een terug te sturen, ik zeg hij is net terug , kapot ging hier niet mee akkoord ze konden niks meer voor me doen na een hele discussie en ik moest van de dame aanhoren dat ik het spannend vond om te discussiëren en er plezier van had echt nog nooit ben ik in een winkel zo erg behandeld zo respectloos dus meld mijn klacht hier mensen koop nooit bij de belcompany niet normaal hoe ze klanten behandelen. ben het niet eens met hun oplossing meld me klacht hier en wacht op de oplossing anders zit er niet anders op dan naar de geschillen commissie te gaan.
Desired solution:
nieuwe telefoon, die van mijn hebben ze kapot gemaakt ipv repareren