Complaint: Theatertickets

user-65467 on 12 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geacht hr of mw.
Bij seetickets kaarten besteld voor miss saigon in het beatrixtheater.Bij het reserveren gemeld dat ik met 2 slechthorende kwam dus goede kaarten wilde hebben maakte me niet uit wat het koste.Ik kreeg tickets voor de zaal boven maar helemaal vooraan met goed zicht en geluid werd mij gezegd.Bij aankomst in het theater bleek dus dat wij in die zaal helemaal bovenin zaten met heel slecht zicht en zelfs voor mij goedhorend slecht geluid.Dit meteen gemeld bij de manager van het beatrixtheater,die zei dat dit dus elek avond gebeurde omdat seetickets de zaal niet kent wat dus raar is want daar moet je de tickets bestellen.Helaas waren er nog ongeveer 10 andere met precies dezelfde klacht en ja die hadden een iets grotere mond en die kregen tot mijn verbazing meteen andere plaatsen aangewezen toen ik als laatste zei en wij dan werd er mij verteld helaas er zijn geen plaatsen meer u moet maar een klacht indienen bij seetickets wat ik overigens gedaan heb maar geen reactie heb gekregen.Ik ben 200 euro kwijt voor een verpestte avond,want het waren hele slechte plaatsen mijn man en dochter hebben er niets van verstaan en ik moest moeite doen om het te verstaan en wij zaten zover weg dat we de gezichten niet meer konden zien en dat voor 200 euro wat een hoop geld is.Ik heb zelfs joop van de ende producties gebeld omdat de heer van de ende toch altijd vriendelijk zegt op de tv dat een musical is voor het hele publiek en iedereen moet kunnen geniten van een avondje uit.Helaas ook daar geen respons gekregen ik moest maar klagen bij seetickets of ik had weg moeten gaan??Maar ja dan had ik helemaal niets gehad.

Desired solution:

Ik zou het erg prettig vinden als mijn klacht serieus genomen wordt en er in ieder geval iemand reageerd.Ik ben echt niet uit op geld terug hoewel ik het wel heel schappelijk zou vinden als ze mij in ieder geval iets tegemoet komen,waardoor wij alsnog de voorstelling kunnen zien maar dan helemaal voorin.Ik heb nu toch het gevoel dat ik min of meer ben opgelicht.Dus gratis kaartjes zou lekker zijn maar dat is een valse hoop.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht was al doorgestuurd naar de producent.

All complaints of