Complaint: Teleurgesteld,

user-65477 on 12 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik reageer nu pas om dat ik weer aanbiedingen kreeg via de mail .
Wil ik even uitleggen waarom ik niet zo zin meer hebt in jullie parken.
Jammer want ik heb heb heel wat huisje bij jullie gehuurd ik denk dat we alle parken wel gehad hebben.
Meestal met kerst en oud en niewjaar maar helaas de laaste keer was niet prettig.

Ik had met mijn man en dochter,man, kleinkind voor dat ze naar amerika gingen een huisje gehuurd .
Als afscheid.
Maar toen we in het huisje aankwamen vonden we het al erg muf ruiken.
Dus deuren en ramen open gezet maar de lucht bleef.
Ramen erg vies de grond vies onder de radiater ook allemaal troep kinder prulletjes er onder.
We hebben een klacht in gediend maar hebben nooit iemand gezien.
Wat het zwembad betrefd alle keren dat we gingen zwemmen ongeacht de tijd vloer erg vies.
Zwembad omgeving erg warm en veel tocht.
Water termparatuur erg koud terwijl ik( Ellen ) het wel lekker vind als het water niet zo warm is maar dit was niet behagelijk.
Ook in het water hoorde ik gemoppel wat is het koud.
Tot overmaat moest ik de derde dag al naar een arst toe in verband met ooronstekking .
En wat blijkt de volgende dag mijn dochter en haar dochter van 2jaar ook last van hun oren.
Weekend thuis naar de dokterspost weer andere medicijnen daarna nog een keer naar eigen arts weer een middel gehad.
Maar door de slechte hygene klimaat zwembad kon ik ook niet vliegen dus moest mijn vacanti eind april afzeggen.
Mijn dochter heeft maanden last gehad van haar oren in amerika naar ziekenhuis geweest.
Heel jammer omdat wij het toch altijd naar ons zin hebben gehad gehad.
En we hier ook echt wel voor hebben moeten sparen om bij jullie een huisje te huren

GR:Ellen

Desired solution:

Graag weer een keer met de kleinkinderen op een van jullie parken kunnen genieten .
Een goeie aanbieding van jullie kant.

Bij voorbaat dank.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het park heeft gast meermaals telefonisch gecontacteerd alsook per e-mail. Gast reageerd niet hierdoor is het dossier afgesloten.

All complaints of